purpose_model.png

FAQ Doel

Wie is PURPOSE?

PURPOSE, dat zijn jij, wij en iedereen. Een doel is in alles terug te vinden. Alles vindt zijn oorsprong in het doel, en niets ontstaat doelloos. Met PURPOSE willen we een positieve boodschap overbrengen om mensen te inspireren tot een bewust, gefocust en betekenisvol leven. Dat maakt PURPOSE meer dan een doorsnee merk: PURPOSE is een LIFESTYLE. Ons doel is om harten te veroveren. PURPOSE betekent waar voor je geld krijgen. PURPOSE betekent nederig en vriendelijk zijn. We gebruiken met de grootste zorg materialen van de hoogste kwaliteit, die bovendien nooit onder dwang zijn geproduceerd.

PURPOSE is een kledingmerk dat hoogwaardige, stijlvolle en comfortabele kleding aanbiedt, ontworpen voor (jonge) ambitieuze volwassenen die de wereld willen veranderen. Onze missie is om mensen te versterken door middel van mode.

Wat zijn de verzendopties van PURPOSE?

Voor PURPOSE is het essentieel dat uw pakket goed wordt bezorgd. Daarom brengen wij verzendkosten in rekening. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat u alleen betaalt voor de waarde van uw bestelling. Daarom rekenen wij voor pakketten die door de brievenbus passen de gebruikelijke PostNL-kosten. Voor een standaardpakket dat niet door de brievenbus past, geldt een hoger tarief. Momenteel bezorgen wij alleen in Europa.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

PURPOSE hecht waarde aan optimale service voor haar klanten en bij het volgen van de status van uw bestelling hoort optimale service. Na uw bestelling ontvangt u een trackingcode waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een extra e-mail naar het e-mailadres dat u bij uw bestelling heeft opgegeven. Daarna houdt PostNL u op de hoogte van uw bestelling.

Wat is de gemiddelde verzendtijd bij PURPOSE?

Producten zonder opdruk worden de volgende dag geleverd (uiteraard afhankelijk van de postbode)

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging met een trackingnummer.

Geschatte levertijden en kosten:

Nederland 1 - 5 werkdagen
Europa Zone 1 5 - 9 werkdagen (€ 12,95)
Europa Zone 2 7 - 10 werkdagen (€ 12,95)

Wij doen ons best om de volgende dag te bezorgen (in Nederland), maar we zijn afhankelijk van bezorgdiensten zoals PostNL. Lees onze  Algemene voorwaarden voor meer informatie . Voor meer informatie over de levertijden in andere EU-landen, ga naar de pagina Algemene voorwaarden.

Welke maten bieden jullie aan?

We bieden een ruime keuze aan maten, van S tot en met 2XL. Ons doel is ervoor te zorgen dat iedereen de perfecte pasvorm vindt.

Hoe weet ik mijn maat?

We (zullen) op elke productpagina een maattabel plaatsen om je te helpen de perfecte pasvorm te vinden. Als je nog steeds twijfelt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice voor persoonlijke hulp!

Zijn jullie kleding duurzaam?

Ja, duurzaamheid is een kernwaarde voor ons. We gebruiken milieuvriendelijke materialen zoals katoen en streven ernaar om afval in ons productieproces te minimaliseren. We zijn ook tegen kinderarbeid en al onze kleding komt voor 95% uit Turkije. Mutsen en dergelijke zijn uitgesloten.

Kan ik een artikel retourneren of ruilen?

Ja, we bieden een retour- en omruilbeleid van 14 dagen. Als u niet tevreden bent met uw aankoop, bezoek dan onze retourpagina voor meer informatie. Lees meer op de pagina met algemene voorwaarden.

Wat is uw contactpersoon voor klantenservice?

Ons klantenserviceteam staat altijd voor je klaar! Je kunt ons bereiken via sales@getpurpose.nl voor al je vragen of problemen.

Bieden jullie cadeaubonnen aan?

Nee, dat doen we niet. We geven alleen af ​​en toe kortingscodes weg.

Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwe artikelen en aanbiedingen?

Volg ons op (links hieronder) of schrijf je in voor onze nieuwsbrief om als eerste op de hoogte te zijn van nieuwe collecties, exclusieve aanbiedingen en uitverkoop.